Recent Posts

POTŘEBUJU ZMĚNU ! (?)


POTŘEBUJU ZMĚNU!
Kolikrát jste si to už řekli? Potřebuji změnu! Teď hned!!! Jdu si ostříhat vlasy, změnit šatník, začínám jíst nové věci.

Potřebuju vypadnouT! Dusím se tady! Všechno to tady na mě padá. RESTART! Vybočit ze zajetých kolejí - taky jsem to tak měla, ale nakonec neodjela.

Otevřela jsem se tomu pocitu, že ty změny budu dělat tady, ne jinde. S lidmi, které znám, ne na neznámých místech od píky.

A světe div se, hajzle spadni - začaly se vám dít věci.
POTŘEBUJU ZMĚNU -  stojím v tom stejném bytě a náhle ty mé pocity slábnou...a mě dochází, jak tenká je linka mezi změnou a útěkem.

Ano, některé změny jsou pozitivní: je rozhodně chvályhodné přestat kouřit, omězit alkohol, začít pravidelně cvičit. Pak jsou ale změny, které fungují jako "obkličky", jako výhybky před tím, CO JE REÁLNĚ TADY  a co často nechceme cítit, nechceme si to ani připustit.

A pod tím "potřebuju změnu" jsem vlastně našla úplně jinou potřebu - být tady a teď!
A náhle - ty květiny kolem jsou jaksi barevnější...

0 komentářů: