Recent Posts

UŽ NE!

Znáte ten pocit?
Můžete třeba někam jít.
Něco udělat.
Nebo třeba i něco sníst.
A MÁTE MOŽNOST VOLBY.

Varianta A vás nechává naprosto chladnými a vy cítíte, že naprosto intuitivně inklinujete k "Béčku".

Nedokážete říct proč.

Ono tam často ani není jakákoliv racionální volba - je to intuice!

Prostě cítíte, že máte být TAM,
S TĚMI,
A DĚLAT TO!

Když ten hlásek vyslyšíte - všechno je v pohodě.
Horší je, když vám ho někdo přiskřípne - často je to okolí...
Mě se to naposledy stalo proto, že jsem udělala "něco kvůli někomu" a bezelstně jsem uhasila to doutnající vědomí jako kuřák nedohořenou cigaretu.

Dostala jsem se TAM, kde jsem NEMĚLA BÝT,  s lidmi co mi NĚMĚLI  co říct.
A já jsem se jen mohla ušklíbnout sama nad svou "kozatostí" (pozn. zde to souvisí se spojením "být koza" a ne s velikostí poprsí 0=)) a říct si: TAK TAKHLE UŽ TEDY NE-E!

0 komentářů: