Recent Posts

Úvaha prupisková


Úvaha prupisková

            Ve svém stojanu na pracovním stole mám zvýrazňovače nejrůznějších barev, tužky ohryzané i nové, ale hlavně  - mám zde několik tužek prupiskových, které volím podle nálady. S každou z nich mám spojené jiné vzpomínky. Každá z nich jinak píše.

            Nejvíce rozhodně používám černý popisovač -  je praktický a tenký černý hrot zajistí, že i škrabopis Irčin je maximálně čitelný.

            Další je červená a nese nápis MLÁDEŽ V AKCI. Symbolizuje nedávné AMBICE EGA…Tou píšu, když jsem akční. Když cítím, že mám nějakou ucelenou myšlenku, kterou chci uceleně zapsat.

            Nechybí ani žlutá barva – tu používám k poznámkování věcí, co musím udělat. Když mi v hlavě začne vyskakovat seznam věcí, co musím/měla bych/chci, začnu ty myšlenky dávat jednu po druhé na papír stejně lačně, jako občas hltám pizzu. Na prupisce je totiž nápis pizza.de

            Mojí oblíbenou je prupiska s lehkým květinovým zdobením. ELEGANCE! Je světle modrá a píše velmi jemně -  tu beru do ruky, když chci něco pěkně nadepsat, podepsat či vypsat. Když píšu pohled, zapisuju myšlenku, potřebuji někde něco někam titěrně vmístit.

            Pak mám jednu kovovou – ta je ze všech nejméně oblíbená a do ruky ji beru pouze tehdy, když mám zbytek prupisek rozházených po tašce a nemůžu je najít. Ta kovovka je takový typ prupisky, kterou podepisujete významné smlouvy. Symbolizuje ve mně moc, a to se mi nelíbí.

            Prupiska ACTIC je hubená. Vybaví se mi při ní Švédsko a fitko, kam jsem pravidelně chodila a po posilovně se potila v sauně.        

            Poslední je zelená, zaujme vás svým tvarem – je trojhranná. Tu jsem dostala, když jsem se odstěhovávala ze svých švédských kolejí a pokaždé, když jí vezmu do ruky mnou projede elektrická vlna vzpomínek, co všechno jsem mezi těmi Britsenskými  zdmi zažila.

A vy? Máte své vlastní favority?
                 

0 komentářů: