Recent Posts

Zápisky Pražsko-Brněnské

Zdroj: http://www.flickr.com/photos/suisudesign/5442073688/sizes/m/in/photostream/


Probouzím se v 5.05. Mám hlad. Nevím, ve které části Prahy jsem, nevím v kolik mi jede vlak. Vylezu z kolejí a vydám se k cestě. Autobus mi ujel před dvěma minutami. Je státní svátek, další tudíž jede za hodinu.
Zmáčknu tlačítko na semaforu pro chodce.

CVAK

Auto zastavuje na červenou. Přicházím k okýnku a žádám o svezení na metro.

CVAK

Jsem na Dejvické. Metro je zavřené

CVAK

Sedám na tramvaj, do které nasedá kudrnatý klučina, který mi předchozího večera v úplně jiné části Prahy prodal v průběhu večera tři piva.

„Slečno, neviděli jsme se tak před dvěma až čtyřma hodinami?“

Smích.

A mě běží hlavou film: co kdyby  začalo v břiše kručet o 5 dříve? Stihla bych bus a ten kluk u kolejí by mě nesvezl na Dejvickou a já bych teď neseděla v tramvaji a nepovídal si s tím kudrnáčem. Lze ještě věřit na NÁHODU?

Hlavní nádraží, Billa a sedím ve vlaku s čerstvým šátečkem a acidofilním mlékem.

CVAK

V kupé si povídám s druhákem o knize Ach jo a Všechno, co potřebuji vědět jsem se naučil v základní škole.

CVAK

Brno. Oběd. Spánek. Kafe. Eseje.

Stmívá se. Beru boty a běžím… Věděli jste, že podle Osha je běh jednou z velmi silných meditačních technik?

V prvním kole to přijde. TEN pocit! Je to přesně ten pocit, který cítíte, když vás někdo poprvé políbí a vy věříte, že je to ten pravý. Jste v opojení zamilování.

Už několikrát jsem si myslela, že VŘELE MILUJU, ale nešlo to. Proč? Tehdy jsem neuměla ještě to zásadní: nemilovala jsem sama sebe. Až v okamžiku, kdy jsem se stala sama sobě nejlepší přítelkyní, jsem schopná opravdově milovat.

Teď už to vím.

DĚKUJI TI ŠVÉDSKO!

Běžím a říkám si, že už nevím, čím MOŽNÁ chci být, ale určitě vím, KÝM BUDU ! ! !

Zaplaví mě FLOW a já přehlédnu, že běžím již čtvrté kolečko.

To všechno se děje ze dvou důvody.

Za prvé, jsem zpátky.

Za druhé, v neděli je úplněk.

TĚŠÍM SE!

0 komentářů: