Recent Posts

MÁM TU VÝSADU MÍT INSPIRATIVNÍ PŘÍTELKYNĚ!


Nedávno jsem narazila na Růžové pandě na zajímavý článek o 10 službách, které autorce zlepšují život. Mimo to, že mě tento text inspiroval a vyvolal nesčetné touhy typu „to chci zkusit – a to taky!, přinesl mi nápad napsat Vám o mých báječných kamarádkách, které dělají úžasné věcičky -  ať jsou Vám inspirací.

Máš projekt? Poraď se!

Markéta má sen – pomáhat lidem dotáhnout jejich projekty a nápady do konce. Na jejím blogu najdete řadu podnětných odkazů na blogy, weby, semináře, jak se vzdělávat jinak – toho je ona zastáncem. Ráda se s Tebou i setká a poradí Ti konkrétně, jak nelenit a zazelenit svůj sen. Stačí vyplnit mini krátký dotazníček OD NÁPADU K ŽIVOTA-SCHOPNÉMU PROJEKTU a dát ji tak vědět, že máš chuť k akci!!!

Nad rámec toho všeho, je to holka tvořivá – mrkněte na její polymerovou tvorbu. Famózní lžičky a brože doporučuji jako netradiční dárek od Ježíška!

Kamarádka Veronika vytváří nádherné tašky – jít na nákup s takovou parádou je radost! Dejme šmitec CaM a HaM produktům – podpořte se mnou lidi, co své produkty vytváří srdcem.

Právě s takovou láskou vaří Iveta! Žije vege a při čtení jejích příběhů, do kterých zakomponovává vždy správný poměr koření s dalšími ingrediencemi, si často pokapu klávesnici vlastními slinami. Dle mého názoru nadějná adeptka na to, vydat báječnou kuchařku. No, řekněte sami – odoláte cuketovým špagetám s tahini-citronovou omáčkou a kuličkami, nebo raw čoko-jahodovo-mátový koláč? Já to mám jako Wilde: „Odolám všemu, kromě pokušení!“


A poslední je Lucka – pedigová královna. Oplétá flašky pro vaše blízké -  na slivovici, víno nebo sirup – TO CHCETE!