Recent Posts

BUBUBU, BUBUBU – padám z toho na hubu, ale ještě se směju!


Je rok koně a všichni prožíváme to stejní: děláme hromady zajímavých aktivit, projektů. Vize se zhmotňují – běžíme sprintem jako ten kůň bez ohlávky  - JE ROK KONĚ!

DYNAMIKA – BĚH – POKROK

„Tak já běžím dál,“ říká mi kamarádka, se kterou se potkávám na deset minut. Oh, ano to je přesně rytmus dnešní doby – sprint. Poklus momentálně není trendy, je moc pomalý.
Snahy během dne zastavit se a uvědomovat si, co se to všechno kolem mě vlastně děje jsou někdy úspěšné, jindy naprosto nereálné.

Občas se přistihnu, že usínám v pondělí a probouzím se v pátek. Týden se slije do jedné kaluže, kdy nejsem schopná zpětně určit, co všechno se za ten týden událo. Je to lehce schizofrenií – v tom rytmu dní je naprostá FASCINACE  a pohlcení, protože vše vám to dává hluboký smysl. Vše zapadá jako tisící díl puzzlí.

Ale jindy je to unavené tělo naprosto v opozici a nechápe, kam ho to pořád tahám. Občas pomůže běh, vyčerpanost taky dobře potlačuje sklenka červeného.

SCHIZOFRENIE – KLUS – AMBIVALENCE – ŠUM – POKLUS – DYNAMIKA – VYČERPÁNÍ – OTÁZKY:

-          Má to smysl?
-          Proč to dělám?
-          Pro KOHO!!!
-          STOJÍ MI TO ZA TO?
-          Kdy mi letí letadlo do indického ašrámu…?

U některých věcí není čas pronikat do hloubky – je potřeba bruslit po povrchu. Místo pocitů stresu to přijímám – OK je taková doba. Prý máme být flexibilní…PCHE! Znamená to stát na hlavě a pracovat při tom na 120 %?
JE TO SKUTEČNĚ ČISTĚ A JEN MOJE VOLBA?

Znamená to v zenovém klidu odrážet stresové situace jako zkušená baseballista?
                                                                                                                                                             STANIŽ SE!

I když na mě dost možná za rohem čeká přihlouplý bubák, který mě potajmu pozoruje a čeká, kdy se mi bude moci zase vysmát: „Bububu, bubu, zase padáš na hubu, co?“
http://www.trikapotisk.cz/potisky/98-bubak-2.html


„JO!“ křičím. „Ale ještě se směju!!!“ 

0 komentářů: