Recent Posts

Dva světy a posuzování v něm

Prý jsem divná a přejde mě to, až najdu partnera.

A já vám mám přitom pocit, že jsem nikdy v životě neměla hodnoty srovnané jasněji.
Jen tomu okolí se zase něco nelíbí.
Naštěstí už nemám potřebu hrát divadýlko dle šablon společnosti.

Poslouchám, co vy všichni kolem mě říkáte a kdybych věřila ještě všem těm programům, kterým věříte vy, mohla bych s klidem tvrdit, že jste taky divní. Vyšinutí. Mimo realitu. Bez znalosti skutečných hodnot.

POSLOUCHÁTE NĚKDY TY SLOVA, CO VÁM VYCHÁZÍ Z ÚST ? ? ?

Rozdíl mezi "tím mým" a "tím vaším" světem je jednoduchý - já v něm nemám potřebu nikoho a nic posuzovat.
Nezajímá mě, kdo si tamhlé co udělal. ¨

Ano, okruh přátel se smršťuje - o to je pevnější, tryská z něho pozitivní náboj namísto pomluv a kritiky.
Těším se, co přinesou další dny.

Okruh přátel se smršťuje - někdo by to mohl nazvat daní za vyšinutí.
Já to považuji za osvícenou odměnu.